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◇ジークレ版画の発送について◇
FLOWERS 10th anniversary exhibition「Memoire eternelle」のサイトをご覧いただきありがとうございます。
公式通販にてジークレ版画をお申し込み頂く前に下記の内容についてご確認ください。
ご確認頂き、ご了承頂いた上でお申し込みください。
Thank you for visiting FLOWERS 10th anniversary exhibition “Memoire eternelle” website.
Please read the following information before ordering giclee prints through our official mail order service.
Please read and agree to the following before ordering.
◆ジークレ版画の発送について
はじめに、世界情勢に伴う資材及び輸送費の高騰が続いております。
その影響で納期や販売価格に大きな影響を及ぼしておりますので予めご了承いただけますと幸いです。

また製作の都合上、額や紙の手配の早いものから製作しております。
海外製の額につきましては、製造と輸入にかなりのお時間を要します。
すべてのお客様への発送完了までに半年~1年程度を要する見込みです。
発送したお客様には発送完了メールをお送りいたします。
同じ作品でも全体の発注枚数が多い場合は到着に差が出てしまうことがあります。
複数の版画をお申し込み頂いている場合はすべての作品が揃ってからの発送となります。
例)FL02、FL03の二枚を購入された方は二枚揃ってから発送となります。
◆Shipping of giclee prints
First of all, we would like to inform you of the continuing rise in the cost of materials and transportation due to the global situation.
We appreciate your understanding in advance.
For production reasons, we will only produce frames and paper as soon as they are available.
For frames made overseas, it takes a long time to manufacture and import.
It is expected to take six months to a year to complete shipping to all customers.
We will send a shipment completion e-mail to all customers who have received their order.
If the number of prints ordered is large overall for the same piece, there may be a difference in arrival.
If you have applied for more than one piece, we will ship only after all the pieces have been received.
Example: If you purchase two pieces of FL02 and FL03, they will be shipped together after the two pieces are completed.
◆ジークレ版画の梱包について
ジークレ版画は、木枠加工または額装済みの上、一点ずつ梱包されています。
複数の版画を購入された方には購入点数分の箱が届きます。
作品一点ずつに「スギナミキのサイン入り証明書」がつきます。
◆Packing of giclee prints
Giclee prints are packaged individually in a wooden frame or framed.
If you purchase multiple prints, you will receive a box for the number of prints you purchased.
Each print comes with a certificate signed by Suginamiki.
◆運搬時のトラブルについて
到着した時点で内部まで達する破損・汚損があった場合はその状態を写真で撮影し、
すぐに【gungnir@emotion-ecshop.jp】までご連絡ください。
その際、注文番号も忘れずにご記入ください。
その他、問題等ございました際にも「InnocentGrey/Noesis online store」まで注文番号を添えて
ご連絡ください。
◆Trouble during transportation
If there is any damage or stain that reaches the inside of the product upon arrival, please take a picture of the condition and contact us immediately at [gungnir@emotion-ecshop.jp].
Please remember to include your order number.
If you have any other problems, please contact “InnocentGrey/Noesis online store” with your order number.
Please contact “InnocentGrey/Noesis online store” with your order number.
どうぞよろしくお願いいたします。
Thank you!